Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Korzyści pozytywnych relacji interpersonalnych dla pracodawcy i pracownika

Tytuł:
Korzyści pozytywnych relacji interpersonalnych dla pracodawcy i pracownika
Autorzy:
Podlewska, E.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
relacje interpersonalne
pracownik
pracodawca
zespół pracowniczy
menedżer
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono zagadnienie obustronnych korzyści, tj. dla pracodawcy i pracownika, wynikających z występowania pozytywnych relacji interpersonalnych w zespołach pracowniczych. Zaznaczono również istotny wpływ menedżerów na kształtowanie tych relacji, a także oddziaływanie charakteru relacji menedżer-pracownik na jakość interakcji między pracownikami. W oparciu o studia literaturowe oraz wyniki przeprowa- dzonych badań empirycznych, potwierdzono istotność pozytywnych relacji interpersonalnych w funkcjonowaniu organizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies