Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Vessel technological lines fuel consumption effectiveness evaluation

Tytuł:
Vessel technological lines fuel consumption effectiveness evaluation
Autorzy:
Aerlichman, V.
Fatychov, J.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
fuel consumption
evaluation
effectiveness
statek
linia technologiczna
zużycie paliwa
efektywność
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Fishing vessels operate different technological lines which involve considerable amount of various equipment. Technological lines and equipment effectiveness evaluation is usually performed on the basic of various indicators per unit of product (power consumption mass, occupied space, volume etc.). Their transformation to generalized criterions has been undertaken only for several narrowly limited cases. For the vessel technological lines production of frozen products, fish meal, canned fish generalized criterion may be received fuel supply per units of technological productivity of a ship voyage. New technique calculation for fuel supply necessary for works technological lines during autonomous sailing times is presented. The obtained results may be used for solving task optimization fuel supply for technological lines aboard the vessels.
Na statkach rybackich znajdują się różnorodne linie technologiczne w skład których wchodzi znaczna ilość wyposażenia. Szacowanie efektywności linii technologicznych i wchodzącego w ich skład wyposażenia jest zwykle wyrażona przy pomocy różnych wskaźników odnoszonych do jednostki produkcji (zużycie mocy odniesione do masy, zajmowanej przestrzeni, objętości itp.) Ich przekształcenia dla otrzymania uogólnionych kryteriów były podejmowane tylko kilkakrotnie dla ściśle określonych przypadków. Dla znajdujących się na statku linii technologicznych produkcji ryb mrożonych, mączki rybnej i konserw może być przyjęte zapotrzebowanie paliwa na jednostkę produkcji w trakcie trwania rejsu. Zostały przedstawione nowe metody obliczania zapotrzebowania paliwa niezbędnego do pracy linii w takcie trwania rejsów autonomicznych. Uzyskane wyniki mogą zostać wykorzystane przy rozwiązywaniu zadań związanych z optymalizacją obliczeń zapotrzebowania na paliwo dla linii technologicznych na statkach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies