Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of external sources of radiated electromagnetic disturbances at an open area test site for tram vehicles

Tytuł:
Analysis of external sources of radiated electromagnetic disturbances at an open area test site for tram vehicles
Autorzy:
Czuchra, W.
Zając-Domański, W.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
electromagnetic compatibility
electric traction
tram
kompatybilność elektromagnetyczna
trakcja elektryczna
tramwaj
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Requirements relating to Open Area Test Sites (OATS) during measurements of radiated electromagnetic disturbances are precisely defined in standard PN-EN 50121-3-1. A significant problem arises during tests of public transport traction vehicles, such as trams and trolleybuses. In these cases, the choice of test site, with some exceptions, is limited to city agglomerations, where most of the tracks and catenaries are located. For this reason, choosing a test location that fulfils general requirements and is exposed to low levels of electromagnetic disturbance emissions from external sources can be difficult. It often requires an analysis of the emission sources and their potential elimination. The article looks at the requirements of applicable standards regarding correct measurements of radiated disturbance emissions. Selected examples of actual results of electromagnetic background emission with their interpretation are also presented.
Wymagania dotyczące otwartego poligonu pomiarowego (OATS – Open Area Test Site) podczas badania zaburzeń elektromagnetycznych promieniowanych są ściśle określone w normie PN-EN 50121-3-1. Duży problem pojawia się przy badaniu pojazdów trakcyjnych komunikacji miejskiej, takich jak tramwaje czy trolejbusy. W tych przypadkach wybór poligonu pomiarowego, z małymi wyjątkami, jest ograniczony do aglomeracji miejskich, gdzie usytuowana jest większość torowisk i sieci trakcyjnych. Z tego powodu wytypowanie miejsca do badań spełniającego wymagania ogólne z jednoczesnym zapewnieniem niskiej emisji zaburzeń elektromagnetycznych od źródeł zewnętrznych może być utrudnione. Wymaga to często określenia i analizy źródeł emisji oraz ich ewentualnej eliminacji. W artykule zwrócono uwagę na wymagania norm dotyczące prawidłowego pomiaru emisji zaburzeń promieniowanych oraz przedstawiono wybrane przykłady uzyskanych wyników emisji elektromagnetycznej tła wraz z ich interpretacją.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies