Tytuł pozycji:
Edukacja logistyczna w szkolnictwie ponadgimnazjalnym na przykładzie Wirtualnych Laboratoriów
W niniejszym artykule autor przedstawi sytuację polskiego szkolnictwa ponadgimnazjalnego, skupiając uwagę na relacjach szkoła-pracodawca w odniesieniu kierunku technik logistyk. Przytoczone zostaną wyniki badań dotyczące tematyki poruszonej w artykule, które zostały przeprowadzone i opracowane przez różne instytucje w tym MEN, CKE, OKE w Poznaniu, WSL, czy badania własne autora. Ponadto autor opisze produkt: Wirtualne Laboratoria Logistyczno-Spedycyjne i Magazynowe (WLLSiM), powstały w projekcie „Wirtualne laboratoria – sukces innowacji” (WLSI)4 i jego roli w podnoszeniu jakości kształcenia na przykładzie kierunku technik logistyk.
In this article, the author presents the situation of Polish secondary education, focusing on school-employer relations for the technical of logistics. He presents the results of research by various institutions including MEN, CKE, OKE in Poznan, WSL, the author's research. In addition, the author describes the product: Wirtualne Laboratoria Logistyczno-Spedycyjne i Magazynowe (WLLSiM), resulting in the „Wirtualne laboratoria – sukces innowacji” (WL-SI) and its role in improving the quality of education for example, the technical of logistics.