Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Factors influencing the business success : a survey of state owned enterprises of merger process

Tytuł:
Factors influencing the business success : a survey of state owned enterprises of merger process
Autorzy:
Muafi
El Qadri, Z. M.
Harjito, D. A.
Yuliansyah, Y.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
strategic leadership
empowerment
motivation
business success
przywództwo strategiczne
wzmocnienie pozycji
motywacja
sukces w biznesie
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
This research wants to test and analyze the impact of strategic leadership toward business success on three state-owned enterprises (SOEs) that are in the process of merging. These three companies will be merged and they will become one of the world class holding companies. The type of this research is a survey using questionnaire and interview with the key manager that can represent the company. Population and respondents are the managers of three state-owned enterprises who have direct involvement on changing program and act as the agent of change. The sampling technique uses stratified proportional area random sampling. The data analysis technique uses Partial Least Square. The result is that: (1) the strategic leadership can improve empowerment and work motivation of the manager, (2) the empowerment can increase work motivation of manager and company business success and (3) the company business will be able to increase as the manager work motivation increases. On the other side, this research finding is surprising because strategic leadership is perceived cannot affect the company business success in the future. It seems that there are excessive worries toward company business failure in the future.
Badanie to ma na celu przetestowanie i przeanalizowanie wpływu strategicznego przywództwa na sukces biznesowy trzech przedsiębiorstw państwowych, które są w trakcie łączenia. Te trzy firmy zostaną połączone i staną się jedną z firm holdingowych na światowym poziomie. Do badań opracowano ankietę wykorzystującą kwestionariusz i wywiad z kluczowym menedżerem, który może reprezentować firmę. Ludność i respondenci to menedżerowie trzech przedsiębiorstw państwowych, którzy bezpośrednio uczestniczą w zmianie programu i działają jako agent zmian. Technika pobierania próbek wykorzystuje losowe pobieranie próbek w warstwowej proporcji. Technika analizy danych wykorzystuje metodę częściowych najmniejszych kwadratów. Wyniki badań prowadzą do następujących wniosków: (1) przywództwo strategiczne może poprawić upodmiotowienie i motywację do pracy menedżera, (2) wzmocnienie pozycji może zwiększyć motywację do pracy menedżera i sukcesu firmy oraz (3) działalność przedsiębiorstwa będzie mogła wzrosnąć wraz ze wzrostem motywacji do pracy menedżera. Z drugiej strony, to odkrycie jest zaskakujące, ponieważ postrzeganie strategicznego przywództwa nie może wpłynąć na sukces firmy w przyszłości. Wydaje się, że istnieją nadmierne obawy o niepowodzenie firmy w przyszłości.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies