Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluation of the Performance Attributes of Retailers Using the Scor Model and AHP: A Case Study in the Turkish Clothing Industry

Tytuł:
Evaluation of the Performance Attributes of Retailers Using the Scor Model and AHP: A Case Study in the Turkish Clothing Industry
Autorzy:
Aydın, S D
Eryuruk, S H
Kalaoğlu, F
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
analytical hierarchy process
AHP
supply chain operation reference
SCOR
supply chain process
textiles
proces hierarchii analitycznej
praca łańcucha dostaw odniesienia
proces łańcucha dostaw
sieci podukcyjne
tekstylia
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Today global firms in distant places are trying to find ways of controlling larger networks of production and distribution. The competitive nature of the field has increased dramatically in the retail sector in recent years. Today retailers must have some competitive strategies like having more price competitiveness, higher service levels as well as utilising advances in computing capabilities and information technologies to improve their supply chain efficiency. In this paper, a methodology was developed to compare three successful textile retailers. First the Supply Chain Operation Reference (SCOR) model was used to determine the performance criteria and then a case study was conducted involving Turkish clothing manufacturers. The Analytical Hierarchy Process (AHP), which is a multi-criteria decision making technique to solve complex and unstructured problems with multiple attributes, was used to evaluate results. As a result of the study, three successful retailers were compared according to the performance attributes.
Obecnie światowe firmy działające na różnych kontynentach próbują znaleźć drogi kontroli większych sieci produkcji i dystrybucji. Konkurencyjny charakter branży zwiększył się gwałtownie w sektorze sprzedawców. Współcześnie sprzedawcy muszą mieć konkurencyjne strategie np., konkurencyjne ceny, wyższy poziom obsługi, komputeryzację, techniki informacyjne dla poprawy wydajności łańcuchów zaopatrzeń. Przedstawiono opracowaną metodologię dla porównania trzech posiadających sukcesy sprzedawców tekstylnych. W pierwszej fazie zastosowano model dla określenia kryteriów realizacji a następnie przeprowadzono analizę obejmującą trzech tureckich wytwórców odzieży.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies