Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A method for the improvement of interactive advertising by means of eye tracking and a fuzzy model

Tytuł:
A method for the improvement of interactive advertising by means of eye tracking and a fuzzy model
Autorzy:
Dziśko, M.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
interactive marketing
advertising
eye tracking
online marketing
neuromarketing
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goal of research presented in this paper was to increase the effectiveness of communication with interactive advertising, through the use of eye tracking. Experiments were performed to analyze the interest in advertising content, with a different influence on web users. A statistical analysis of results was conducted, and a fuzzy model based on the results was designed and verified. The analysis led to the conclusion that the eye tracking can be used to increase the possibility to create advertising content that is interesting for the larger target group.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies