Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ dostępu do informacji o zapasach na zachowania klientów e-handlu

Tytuł:
Wpływ dostępu do informacji o zapasach na zachowania klientów e-handlu
Autorzy:
Bentyn, Z.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
zapasy
łańcuch dostaw
zachowanie klienta
inventory
supply chain
customer behavior
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Informacja o zapasach dostępnych z poziomu klienta jest istotnym zasobem firmy. Umiejętne wykorzystanie tej informacji może okazać się korzystne dla klientów poszukujących efektywnej obsługi logistycznej w sferze e-handlu. Klienci przeszukując zasoby Internetu, w poszukiwaniu określonych towarów dokonują wyboru znajdujących się tam ofert na podstawie wielu kryteriów. Jednym z nich jest umożliwienie dostępu do informacji o dostępnych zapasach towaru. Celem artykułu jest wyjaśnienie motywów takiego postępowania oraz przedstawienie korzyści dla klienta wynikających z przyjęcia strategii informowania i aktualizacji danych o zapasach w wirtualnej sieci Internetu. Zamieszczone wyniki badań umożliwiają zrozumienie powodów określonych zachowań klientów wobec udostępnianych informacji o zapasach na stronach dostawców i producentów.
Information about inventory available from the customer level is an important resource of the company. Skilful use of this information may turn out to be beneficial for customers seeking effective logistics services in the e-commerce field. When searching for Internet resources, customers search for specific products and choose offers based on a number of criteria. One of them is to enable access to information on available stock of goods. The purpose of the article is to explain the motives of such conduct and to present the benefits for the client resulting from the adoption of the strategy for informing and updating stock data in the virtual Internet network. The presented research results allow to understand the reasons for customer behavior towards the information on inventory available on supplier and producer websites.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies