Tytuł pozycji:
Indywidualne BRD – cz. III
Tekst jest kontynuacją artykułu z nr. 4/2016 i 5/2016 „Magazynu Autostrady”. Część pierwsza poruszała problematykę wyznaczania bezpiecznych przemieszczeń w sieci drogowej. Druga część opisywała, jaki wpływ na bezpieczeństwo podróży mają czasy jej rozpoczęcia, trwania i zakończenia oraz indywidualne uwarunkowania ograniczające użytkowników sieci drogowej w aspekcie BRD. W tej części zostanie omówione, jak można zaprojektować dla danego zachowania komunikacyjnego przemieszczenie w sposób umożliwiający potencjalne zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
The article presents the issue of determining a safe trip on the road network. The article shows how to adjust a safe individual track on the road network. The concept of this approach to road traffic safety (RTS) is based on the functionality of trip planners.
Numeracja rysunków i piśmiennictwa jest kontynuacją z dwóch pierwszych części artykułu publikowanych w nr. 4/2016 i 5/2016 „Magazynu Autostrady”.