Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak stworzyć udaną innowację w branży kosmetycznej?

Tytuł:
Jak stworzyć udaną innowację w branży kosmetycznej?
Autorzy:
Marciniak, Magdalena Kinga
Data publikacji:
2021
Słowa kluczowe:
branża kosmetyczna
innowacje
innowacyjny model biznesowy
cosmetics industry
innovation
innovative business model
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W dzisiejszym świecie w każdym obszarze innowacja jest nieodłącznym elementem. Tak naprawdę z innowacjami w dziedzinie modeli biznesowych mamy do czynienia już od dawna. Wprowadzając w 1950 roku do obrotu kartę kredytową, założyciele Diners Club stworzyli innowacyjny model biznesowy. To samo można powiedzieć o firmie Xerox i leasingu kserokopiarek oraz systemie naliczania opłat za kopie wprowadzone w 1959 roku. Obserwując rynek, widać, że i młode firmy kosmetyczne rzucają wyzwanie tym działającym od lat.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies