Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modernizacja linii kolejowej E59. Wrocław – Poznań na odcinku LotA – most kolejowy w km 5+845 nad rz. Odrą (most Poznański) – technologia przebudowy

Tytuł:
Modernizacja linii kolejowej E59. Wrocław – Poznań na odcinku LotA – most kolejowy w km 5+845 nad rz. Odrą (most Poznański) – technologia przebudowy
Autorzy:
Broś, J.
Sierka, G.
Bolanowski, S.
Woźny, P.
Brzózka, R.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
linia kolejowa
most kolejowy
technologia przebudowy
railway line
railway bridge
reconstruction technology
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We wstępie krótką charakterystykę linii kolejowej nr 271, przebieg, znaczenie w transporcie oraz zakres przewidywanych na niej prac. Następnie opisano sposób demontażu konstrukcji nośnych krótszych przęseł. W dalszej części przedstawiono uwarunkowania, które miały wpływ na dobór technologii demontażu dłuższego przęsła kratowego. Następnie przedstawiono proces nasuwu nowej konstrukcji nośnej przęseł mostów Poznańskich.
The reconstruction technology of the railway bridge over the Odra river in Wrocław (Poznań bridge) is presented. The methods for dismantling the over-water truss span with a floating support, dismantling of the flood plain spans as well as the construction method for the continuous 2-span truss by using a longitudinal push are described.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies