Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zadania dla organizacji XXI wieku w zakresie zarządzania wiedzą i wdrażania innowacji

Tytuł:
Zadania dla organizacji XXI wieku w zakresie zarządzania wiedzą i wdrażania innowacji
Autorzy:
Kaczyński, S.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
wiedza
innowacje
wdrożenie
rozwój
knowledge
innovation
implementation
development
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest pokazanie istoty zarządzania wiedzą oraz wyjaśnienie innowacyjności a także ukazanie korzyści dla przedsiębiorstwa ze stosowania tych koncepcji i przedstawienie zadań dla zarządów, aby ten proces przebiegał sprawnie i skutecznie. Artykuł powstał z myślą o studentach i przedsiębiorcach z sektora MSP, aby uzmysłowić osobom zarządzającym w tych firmach, że wiedza i innowacje, w XXI wieku są źródłem sukcesu i pozwalają rozwijać się z dużą dynamiką na konkurencyjnym europejskim rynku. Dzisiaj należy opierać swoje decyzje na faktach i konkretach, a na to pozwala umiejętne zarządzanie wiedzą. Oprócz wyjaśnienia teoretycznego pojęć zarządzanie wiedzą i innowacji, zaprezentowano także wyniki badań na temat zastosowania wiedzy i innowacji w przedsiębiorstwie.
Showing the being of the knowledge management and explaining is a purpose of the article innovations as well as portraying the benefit to the enterprise from applying these concepts and describing tasks for management boards so that this process proceeds efficiently and effectively. The article rose with the thought about students and entrepreneurs from the small and medium-sized business sector in order to make aware persons managing in these companies, that the knowledge and innovations, in the 21st century they are the source of the success and let develop with great dynamics on the competitive European market. Today one should base its decisions on facts and something concrete, and lets it competent knowledge management. Apart from theoretical explaining notions knowledge management and of innovation, they also presented research results about applying the knowledge and the innovation in the enterprise.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies