Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zwłoka samozapłonu paliwa w nieustalonych warunkach pracy silnika o zapłonie samoczynnym

Tytuł:
Zwłoka samozapłonu paliwa w nieustalonych warunkach pracy silnika o zapłonie samoczynnym
Autorzy:
Longwic, R.
Lotko, W.
Sander, P.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
silnik o zapłonie samoczynnym
praca silnika
zwłoka samozapłonu
compression ignition engine
engine work
ignition lag
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wyniki badań silnika o zapłonie samoczynnym w warunkach swobodnego rozpędzania. Przeanalizowano w szczególności powody wzrostu kąta zwłoki samozapłonu paliwa w warunkach swobodnego rozpędzania w stosunku do porównywalnych warunków statycznych. Na podstawie uzyskanych wyników badań zbudowano modele regresyjne.
In the paper gives the results of research of Diesel engine in the transient operations conditions. Examined in particular the reasons for the increase in the angle of ignition lag in transient operating conditions to comparable conditions. On the basis of the obtained results of regression models were built.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies