Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreatywność i postawa proinnowacyjna w budowaniu wartości dla klienta

Na innowacje składa się kreatywność twórcy oraz funkcjonalność proponowanego przez niego rozwiązania, dlatego innowacje to, z jednej strony, dobry pomysł, a z drugiej – biznesowa pragmatyka, która buduje wartość dla klienta. Takie myślenie skłoniło autorkę do analizy powiązań między kreatywnością a innowacją. W artykule przedstawiono wyniki badania, które miało na celu wyznaczenie czynników determinujących postawę proinnowacyjną. Wykazano znaczenie kadry kierowniczej w kreowaniu postaw proinnowacyjnych i zaprezentowano przykłady działań wspierających innowacyjność organizacji.
Innovations include the creativity of the creator and the functionality of the proposed solution. Therefore, on the one hand, it is a good idea and on the other is a business pragmatism that builds value for the customer. Such thinking has prompted the author to analyze the links between creativity and innovation. The paper presents the results of the study aimed at determining the determinants of pro-innovation attitudes. The importance of management in the creation of pro-innovation attitudes has been demonstrated and examples of actions supporting the innovativeness of the organization have been presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies