Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Most kolejowy w Chabarowsku

Tytuł:
Most kolejowy w Chabarowsku
Autorzy:
Biliszczuk, J.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
most w Chabarowsku
most kolejowy
historia budowy mostów
bridge in Khabarovsk
rail bridge
history of bridge construction
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na przełomie XIX i XX wieku w Królestwie Polskim i Imperium Carskiej Rosji jednym z największych koncernów przemysłowych była firma K. Rudzki i S-ka. Firma ta zbudowała wiele wielkich mostów kolejowych i drogowych, w tym największy w Azji most nad Amurem w Chabarowsku. Był to most o długości 2598 m, złożony z 20 przęseł. Konstrukcję wykonano w Nowym Dworze Mazowieckim i przetransportowano koleją i drogą morską do Chaborowska. Długość drogi transportowej wynosi 12 000 km.
At the turn of the 19th and 20th centuries, Konstanty Rudzki & Co. Ltd. was one of the largest industrial companies in the Kingdom of Poland and the Russian Empire. The company constructed many large rail and road bridges, including the longest bridge in Asia - spanning the Amur river in Khabarovsk. Its length was 2598 m, with 20 spans. The structure was manufactured in Nowy Dwór Mazowiecki and transported by rail and sea to Khabarovsk, covering the distance of 12 000 km.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies