Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wymiar strategiczny obsługi logistycznej

Tytuł:
Wymiar strategiczny obsługi logistycznej
Autorzy:
Smyk, S.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
modelowanie systemów logistycznych
łańcuch dostaw
obsługa logistyczna
logistic service
modeling logistic system
supply chain
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Obsługa logistyczna może stanowić podstawę do modelowania systemów logistycznych. Jej wymiar strategiczny można wykorzystać do identyfikacji zakresu teorii i praktyki koniecznych do opisu wymagań jakie powinny spełniać produkty logistyczne jako efekty funkcjonowania systemów logistycznych przedsiębiorstw, a także łańcuchów dostaw. Treści artykułu przedstawiają wyniki badań odzwierciedlające istotę obsługi logistycznej jako pojęcia w teorii współczesnej logistyki, właściwości usługi logistycznej i możliwości wykorzystania wymiaru strategicznego obsługi logistycznej do określania głównych wymagań w stosunku do systemów logistycznych przedsiębiorstw – ogniw łańcuchów dostaw. Wyniki te zostały przedstawione w postaci czterech rozdziałów zatytułowanych odpowiednio: Produkt logistyczny jako kluczowe pojęcie obsługi logistycznej; Istota relacji między obsługą klienta i obsługą logistyczną; Usługi logistyczne jako alternatywa strategiczna; Strategiczna rola centrów dystrybucji i centrów logistycznych w obsłudze logistycznej.
Logistic service can provide a basis for modeling logistic systems. Its strategic dimension can be used to identify a range of theory and practice necessary to describe the requirements to be met by logistic products as effects of the companies logistic systems operation, as well as logistic supply chains systems. Content of the article present the results of research that reflect the essence of logistic service as a concept in the theory of modern logistics, the logistic service properties and possibilities of using the strategic dimension of logistic service to determine major requirements for logistic systems of enterprises- cells of supply chains. These results are presented in four chapters entitled: Logistic product as a key concept of logistic service; The essence of the relationship between customer service and logistic service; Logistic services as a strategic alternative; The strategic role of distribution centers and logistics centers in logistic service.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies