Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Black friday made in Zalando

Tytuł:
Black friday made in Zalando
Autorzy:
Laskowski, M.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
black friday
zakupy
Zalando
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Szaleństwo zakupowe w czasie tzw. Black Friday mamy już za sobą. Handlowcy będą wprawdzie starali się powtarzać jak najczęściej tego typu przedsięwzięcia sprzedażowe, jednak powinniśmy pamiętać, że na ich sukces pracuje całe – niewidoczne dla klientów – zaplecze logistyczne. Dlatego chcemy przedstawić wypowiedzi przedstawicieli rozwijającej się intensywnie w ostatnich latach platformy Zalando, na której wolumen dokonywanych zamówień w trakcie trwania Black Friday przekracza czterokrotnie średnią stawkę dzienną. Podczas poprzedniej edycji tej akcji zamawiano bowiem ponad 2000 artykułów na minutę, co oznaczało – przy ponad milionie transakcji – cztery razy więcej zleceń zakupowych w porównaniu do zwykłego dnia. O tym, jak poradzono sobie z tym w Zalando powiedzą nam pracujący w niemieckiej centrali Firmy: Daniel Behlert - Director Logistics Warehouses w Zalando, Valentine Vierne, Senior Project Manager, która kierowała projektem Black Friday 2017 od strony technicznej, a także Yasmin Rahmatullah - Sales Campaign Lead w Zalando odpowiedzialna za kampanię Black Friday w 2018 roku.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies