Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Computer-aided instruction in teaching biomedical engineering students

Tytuł:
Computer-aided instruction in teaching biomedical engineering students
Autorzy:
Dwornicka, R.
Dominik, I.
Iwaniec, M.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
engineering specialist teaching
education
biomedical engineering
inżynierskie nauczanie specjalistyczne
edukacja
inżynieria biomedyczna
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The studies of the Biomedical Engineering faculty combine technical and humanistic elements. The biomedical engineering itself is a combination of knowledge located at the intersection of engineering, medical and biological applications. Technical universities which offer training courses on Biomedical Engineering place greater emphasis on engineering education. It is apparent, however, that the majority of students of this course are graduates of high schools with humanistic knowledge and no technical preparation. Initial teaching of technical subjects must therefore be conducted in a language and format accessible to the “non-engineers”. Particularly, it is important to demonstrate and teach students the tools that will facilitate their further education.
Studenci kierunku Inżynieria biomedyczna są specyficzną grupą studencką łączącą w sobie pierwiastek techniczny i humanistyczny. Sama inżynieria biomedyczna stanowi połączenie wiedzy zlokalizowane na pograniczu nauk technicznych, medycznych i biologicznych. Uczelnie techniczne, które w ofercie kształcenia posiadają kierunek Inżynieria biomedyczna, kładą większy nacisk na kształcenie inżynierskie. Jak wykazują obserwacje, większość studentów tego kierunku to absolwenci szkół średnich z wiedzą humanistyczną bez technicznego przygotowania. Początkowe nauczanie technicznych przedmiotów musi więc być prowadzone w języku i formie przystępnej dla „nie-inżynierów”. Szczególnie istotne jest zaprezentowanie i nauczenie studentów narzędzi, które ułatwią im dalszą edukację.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies