Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwijanie działów operacyjnych oraz sprzedażowych firm spedycyjno-transportowych poprzez wykorzystanie osób bezrobotnych

Tytuł:
Rozwijanie działów operacyjnych oraz sprzedażowych firm spedycyjno-transportowych poprzez wykorzystanie osób bezrobotnych
Autorzy:
Karcz, J.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
spedycja
transport
społeczna odpowiedzialność biznesu
freight forwarding
corporate social responsibility
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Pracodawcy chętnie zatrudniają pracowników, nawet bez doświadczenia, jednak coraz częściej napotykają na problemy stawiane przez zatrudnianych. Długotrwały proces rekrutacyjny nie sprzyja zmniejszaniu bezrobocia. Fakt złego postrzegania alternatywnych form zatrudnienia przez szukających pracy, hamuje możliwości pracodawcy w kontekście sprawdzenia pracownika i wyboru najodpowiedniejszego dla siebie. Gwarancja rozpoczęcia pierwszej pracy bezpośrednio po studiach, która będzie trwała do emerytury, jest niemożliwa. Współcześnie gospodarka rynkowa jest nastawiona na ciągłe zmiany, przez co wymaga elastyczności również w formach zatrudnienia. W artykule przybliżono problematykę stosowania elastycznych form zatrudnienia przez pracodawców. Omówiono wady i zalety coraz częściej stosowanych umów zleceń oraz umów o dzieło. Problem przedstawiono w świetle zasad społecznej odpowiedzialności na przykładzie przedsiębiorstw transportowo-spedycyjnych.
The purpose of this article is to present the possibilities that entails by employing of the unemployed to the operating and sales divisions of freight forwarding and transport companies in the development of their corporate social responsibility policy. The unemployed (having no prior experience of the freight forwarding and transport industry) are valuable in terms of acquiring new customers, provided proper selection of their determination to end. Research carried out in one of the branch companies confirmed an increase in orders served after the implementation of the unemployed to perform the duties assigned to them. Companies can through such activities increase their value in the local market, which in turn makes it possible to increase the level of brand globally. The involvement of previously unemployed workers is easy to identify because in the initial phase of work, they are paid a commission contract, on a percentage of the gross profit earned by them for the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies