Tytuł pozycji:
Zarządzanie procesem zmian w aspekcie doskonalenia działalności przedsiębiorstw na przykładzie sieci dealerskich
W artykule przedstawiono problematykę zarządzania zmianą w działalności przedsiębiorstw. W warunkach niepewności i rosnącego ryzyka, każda organizacja podejmuje decyzje o zmianach, których celem jest poprawa efektywności jej funkcjonowania, lepsze wykorzystanie zasobów oraz zwiększenie stopnia spoistości organizacyjnej z otoczeniem. Celem artykułu jest identyfikacja głównych obszarów zmian w sieciach dealerskich na terenie województwa mazowieckiego oraz próba wskazania tych aspektów, które zostały poddane przeobrażeniom odpowiednio do zmian występujących w otoczeniu.
The paper presents the management of change problem in enterprises activity. In uncertainty and growing risk conditions, each organization makes decisions about changes aimed at improving the efficiency of its functioning, better use of resources and increase the cohesion level with the organizational environment. The major goal of this article is to identify the main areas of changes in dealer networks in Mazovia voivodeship and attempt to point out these aspects which have been modified according to the changes occurring in the environment.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017)