Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model for assessing “Accessibility” – the basic category in the evaluation of social performance of buildings according to standards PN-EN 16309+A1:2014-12

Tytuł:
Model for assessing “Accessibility” – the basic category in the evaluation of social performance of buildings according to standards PN-EN 16309+A1:2014-12
Autorzy:
Orłowski, Z.
Radziejowska, A.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
Technical Committee CEN/TC 350
social aspect
accessibility
model
Komitet Techniczny CEN/TC 350
aspekt społeczny
dostępność
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper considers the assessment model of the category Accessibility, which is a basic element of the social aspect of sustainable construction. The model takes into account the standard PN-EN 16309+A1:2014-12, which generally provides methods and requirements for assessing the social performance of buildings. The authors, for the purposes of the model particularise the scope of the assessment category and set threshold values and the weight of particular social indicators. The model is treated as a contribution to developing a method for comprehensive assessment of the social characteristics of buildings.
W artykule rozpatrywany jest model oceny kategorii Dostępność będącej podstawowym elementem aspektu socjalnego zrównoważonego budownictwa. Model uwzględnia normę PN-EN 16309+A1:2014-12, która w sposób ogólny podaje metody i wymagania dotyczące oceny socjalnych właściwości użytkowych budynków. Autorzy dla potrzeb modelu uszczegóławiają zakres oceny rozpatrywanej kategorii oraz ustalają progowe wartości oraz wagi poszczególnych wskaźników społecznych modelu. Model traktowany jest jako przyczynek do opracowania metody umożliwiającej kompleksową ocenę socjalnych właściwości budynku.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies