Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie sieci CAN w pojazdach szynowych na przykładzie tachografu o rozproszonej budowie modułowej

Tytuł:
Zastosowanie sieci CAN w pojazdach szynowych na przykładzie tachografu o rozproszonej budowie modułowej
Autorzy:
Borucki, B.
Goska, J.
Stańdo, P.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
CAN
pojazd szynowy
tachograf
CAN protocol
railway vehicles
tacho
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne pojazdy szynowe wyposażone są dużą liczbę urządzeń pomiarowych i sterujących, rozproszonych w całej konstrukcji. Tachograf, którego zadaniem jest rejestracja sygnałów z różnych urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, musi mieć zapewniony przepływ informacji z wielu punktów pojazdu szynowego. Zastosowanie magistrali CAN upraszcza budowę okablowania i ułatwia zwiększenie liczby rejestrowanych sygnałów. W artykule opisano budowę tachografu o budowie modułowej z wykorzystaniem magistrali CAN i przeprowadzono porównanie z budową tradycyjną.
Modern railway vehicles provide large number of measure and control units that are dispersed in whole construction. Data acquisition from various units which response for safety drive have to have certain flow of data from many points railway vehicle. Providing the CAN protocol decrease number of wires and increase number of data acquisition. Article explains tacho’s structure in modular construction and compare it to common construction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies