Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marka i jej wizerunek

Tytuł:
Marka i jej wizerunek
Autorzy:
Płatek, T.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
marka
zachowania konsumentów
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy przedstawiono cel markowania produktów, sposoby tworzenia nazwy marki i znaku markowego. Opisano relacje, jakie wywołuje marka między właścicielem marki a konsumentem. Przedstawiono sposoby markowania oraz korzyści dla producenta, konsumenta i handlowca wynikające ze stosowania marki produktu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies