Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rendering obiektów trójwymiarowych w czasie rzeczywistym w oparciu o silnik graficzny IRRLICHT

Tytuł:
Rendering obiektów trójwymiarowych w czasie rzeczywistym w oparciu o silnik graficzny IRRLICHT
Autorzy:
Olczak, A.
Data publikacji:
2016
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule opisano możliwości silnika graficznego IRRLICHT w zadaniu renderowania obiektów trójwymiarowych w czasie rzeczywistym.
This paper describes the IRRLICHT graphical engine possibilities in three-dimensional models rendering task at real time.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies