Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Regulacja napełniania silnika o zapłonie iskrowym za pomocą rozrządu magnetoelektrycznego

Tytuł:
Regulacja napełniania silnika o zapłonie iskrowym za pomocą rozrządu magnetoelektrycznego
Autorzy:
Zbierski, K.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
silnik spalinowy
rozrząd magnetoelektryczny
regulacja napełniania silnika
engine
magnetoelectric timing
engine filling control
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono koncepcję regulacji napełniania silnika spalinowego o zapłonie iskrowym za pomocą rozrządu magnetoelektrycznego. Koncepcja ta oparta została na zmianie czasoprzekroju zaworu dolotowego za pomocą jego zmiennego skoku i czasu otwarcia. Taki sposób regulacji eliminuje przepustnicę z kanału dolotowego. Koncepcję tę zweryfikowano na jednocylindrowym silniku spalinowym, napędzanym silnikiem elektrycznym połączonym z przemiennikiem częstotliwości. W oparciu o wyniki weryfikacji stwierdzono, że dzięki swobodnemu kształtowaniu czasoprzekrojów zaworu dolotowego możliwa byłaby poprawa wielu parametrów silnika.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies