Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Professional image creation by students on social media sites (in the light of empirical research)

Tytuł:
Professional image creation by students on social media sites (in the light of empirical research)
Autorzy:
Stankiewicz, J.
Bortnowska, H.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
professional image
social media
internet
career
empirical research
wizerunek zawodowy
serwisy społecznościowe
kariera zawodowa
badania empiryczne
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Internet has become an important way of our image creation, including the professional one. By participating in social media, is possible to shape our own image not only in eyes of private persons, but also of potential employers. The aim of the article is to identify activities which were undertaken by young participants in labour market (students) associated with creating their own professional image in social media. It was found that they usually concentrated on shaping private relationships, as well as the development of their knowledge of the subjects which were not connected with work or job and also on sharing that knowledge with other users of social media. In contrast, much less attention they paid on creating their own professional image and the development of their careers.
Internet stał się ważnym sposobem kreowania własnego wizerunku, w tym zawodowego. Poprzez uczestnictwo w serwisach społecznościowych można budować swój obraz nie tylko w oczach osób prywatnych, ale i potencjalnych pracodawców. Celem artykułu jest identyfikacja działań podejmowanych przez młodych uczestników rynku pracy (studentów) związanych z kreowaniem swojego wizerunku zawodowego w serwisach społecznościowych. Ustalono, że koncentrowali się oni na budowaniu relacji prywatnych, rozwoju swojej wiedzy na tematy pozazawodowe i/lub na dzieleniu się nią z innymi użytkownikami social media. Natomiast znacznie mniej uwagi poświęcali kreowaniu własnego wizerunku zawodowego i rozwojowi swoich karier.
Opracowane ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies