Tytuł pozycji:
Creatio of the brand of regional products as an element of local development ®
Branding of regional products in local development is very important. These products are part of both building the national identity of many regions of the EU that produce and sell them, as well as being unique in terms of taste, utility, but also safe for health. Awareness of their existence and full identification is low. After all, a product brand includes not only word and graphic elements, but also, and perhaps most importantly, all the feelings and associations associated with a branded product or service, which ultimately influence customers’ purchasing decisions.
Kreowanie marki produktów regionalnych w rozwoju lokalnym jest bardzo ważne. Produkty te są elementem zarówno budowania tożsamości narodowej wielu regionów UE, które zajmują się ich produkcją i sprzedażą, jak również są niepowtarzalne pod względem walorów smakowych, użytkowych, ale także bezpieczne dla zdrowia. Świadomość ich istnienia i pełnej identyfikacji jest mała. Marka produktu obejmuje bowiem nie tylko elementy słowno-graficzne, ale również, a być może przede wszystkim, wszelkie odczucia i skojarzenia związane z produktem lub usługą sygnowaną daną marką, które w ostatecznym rozrachunku wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2022-2023).