Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane aspekty projektowania i logistyki dostaw nowych produktów spożywczych w odniesieniu do kreatywności studentów profilu spożywczego

Tytuł:
Wybrane aspekty projektowania i logistyki dostaw nowych produktów spożywczych w odniesieniu do kreatywności studentów profilu spożywczego
Autorzy:
Panasiewicz, M.
Mazur, J.
Nadulski, R.
Zawiślak, K.
Sobczak, P.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
produkty spożywcze
nowe produkty
dostawa
projektowanie
logistyka dostawy
student
kreatywność
profil spożywczy
food products
new products
distribution
designing
creativity
food profile
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy dokonano zestawienia i analizy podstawowych zasad i procedur związanych z projektowaniem nowych produktów spożywczych oraz ich logistyką dostaw. Ponadto na wybranej grupie studentów studiujących profil spożywczy poddano ocenie ich kreatywność w zakresie opracowywania nowych receptur produktów i potraw, z uwzględnieniem działań marketingowych i logistycznych. Poddano ocenie najważniejsze etapy tworzenia i realizacji długiej drogi powstawania nowego wyrobu spożywczego, rozpoczynając od pomysłu, kończąc na realizacji. Omówiono czynniki wpływające na końcowy sukces i akceptację konsumencką nowych produktów i potraw. W oparciu o dane zawarte w zrealizowanych projektach studentów, dokonano oceny ich kreatywności i pomysłowości w odniesieniu do opracowywania nowych produktów spożywczych. Wyniki oceny konsumenckiej przeprowadzonej na grupie studentów, wykazały zdecydowaną akceptację, wybranych (nowych) grup żywności, przy czym najwyżej ocenione zostały walory smakowe i innowacje w zakresie tworzenia nowych struktur i konsystencji produktów.
This paper summarizes and analyzes the basic principles and procedures related to the design of new food products and their distribution. In addition, a selected group of students studying the profile of food were assessed their creativity in developing new recipes and food products, including marketing and logistics. It was assessed the most important steps of creating and implementing a long road emergence of a new food product, starting from the idea, ending with implementation. It was discussed factors influencing the ultimate success and acceptance of new consumer products and foods. Based on the data contained in the completed projects students assessed their creativity and ingenuity in relation to the development of new food products. The results of the evaluation conducted on the consumer group of students showed an overwhelming acceptance, some (new) food groups, with the highest scores are the taste and innovation in creating new structures and consistency of products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies