Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola dostawcy w tworzeniu wartości dla klienta – studium przypadku BSC Drukarni Opakowań S.A.

Tytuł:
Rola dostawcy w tworzeniu wartości dla klienta – studium przypadku BSC Drukarni Opakowań S.A.
Autorzy:
Ocicka, B.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
tworzenie wartości
klient
łańcuch dostaw
relacje
innowacje
rozwój dostawcy
creating value
customer
supply chain
relations
innovations
supplier development
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia działalność BSC Drukarni Opakowań S.A. operującej na konkurencyjnym rynku wysoko przetworzonych opakowań z papieru i tektury litej w Europie Środkowej i Wschodniej. Jego głównym celem jest określenie roli dostawcy opakowań w tworzeniu wartości dla klienta w łańcuchach dostaw wiodących korporacji międzynarodowych z sektora FMCG. Autorka bazuje głównie na informacjach zgromadzonych podczas indywidualnych wywiadów pogłębionych przeprowadzonych z pracownikami w siedzibie wybranego przedsiębiorstwa w sierpniu 2017 r. Scharakteryzowano zarządzanie takimi procesami biznesowymi, jak: rozwój produktów, zaopatrzenie, produkcja, realizacja zamówień i obsługa klienta. Ponadto, wskazano różne rodzaje i przykłady innowacji budujących przewagę konkurencyjną dostawcy.
The article presents business activity of the company BSC Drukarnia Opakowań S.A., that operates on the competitive market for highly processed packaging made of paper and solid cardboard in Central and Eastern Europe. Its main aim is to outline the role of the packaging supplier in creating value for customers in supply chains of leading multinational corporations in the FMCG sector. The author provides considerations based on information collected during individual in-depth interviews conducted with the employees in the selected company’s headquarter in August 2017. The following business processes were described: product development, production, order fulfilment and customer service. Furthermore, different types and examples of innovations crucial for the supplier’s competitive advantage were highlighted.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies