Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internet jako innowacyjna przestrzeń realizacji strategii marketingowych dóbr luksusowych

Tytuł:
Internet jako innowacyjna przestrzeń realizacji strategii marketingowych dóbr luksusowych
Autorzy:
Dryl, W.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
Internet
marka luksusowa
strategia marketingowa
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zarówno teoretycy jak i praktycy z dziedziny zarządzania marką luksusową podejmują próby usystematyzowania wiedzy na temat zjawiska luksusu. Jest to widoczne zarówno w coraz bardziej aktualnych, adekwatnych do faktycznych uwarunkowań definicji dóbr luksusowych, jak i nowoczesnych koncepcjach strategii marketingowych wytwórców produktów luksusowych. Rynek dóbr luksusowych konsekwentnie bronił się przed nowoczesnymi narzędziami stosowanymi z powodzeniem na masowych rynkach. Wynikało to przede wszystkim z obawy o zatracenie luksusowego wizerunku marki. Niedostępność produktu luksusowego budowana była poprzez wysoką cenę, często bardzo ograniczoną dystrybucję, niemasowy charakter promocji. Internet stanowił jedynie pośrednie medium komunikacji, głównie działań z zakresu public relations. Okazuje się jednak, że nawet internet stał się przestrzenią, w której produkt luksusowy może funkcjonować bez uszczerbku dla swojego wizerunku.Celem artykułu jest analiza wykorzystania internetu jako innowacyjnej przestrzeni realizacji strategii marketingowych produktów luksusowych.
The luxury goods market has consistently defended itself against modern tools used successfully in the mass markets. This resulted primarily from concerns about the destruction of luxury image of the brand. The limited availability of luxury product was built by the high price, often very limited distribution, not mass character of promotion. The Internet was only the indirect communication medium, primarily of Public Relations activities. It turns out, however, that even the internet has become a space where luxury product can function without prejudice to its image. The aim of the article is to analyze the use of the Internet as an innovative space of implementation of luxury goods marketing strategies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies