Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aspekty prawne reklamacji, cz. I. Gwarancja

Tytuł:
Aspekty prawne reklamacji, cz. I. Gwarancja
Autorzy:
Szałkiewicz, Anna
Data publikacji:
2019
Słowa kluczowe:
aspekt prawny
reklamacje
gwarancje
psychologia sprzedaży
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Temat reklamacji zawsze wzbudza wiele negatywnych emocji, niezależnie od tego, czy występujemy w roli składającego czy też przyjmującego reklamację. Dlaczego tak jest? Jak pisze Katarzyna Kaczmarska, „reklamacja oznacza problem do rozwiązania, pewne niedogodności, czasem sytuację konfliktową. To nieprzewidziane okoliczności, które komplikują z założenia przyjemny proces zakupu lub sprzedaży” [1]. Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, oprócz znajomości zasad postępowania w ramach szeroko pojętej psychologii sprzedaży, warto również znać uprawnienia i obowiązki sprzedawcy wynikające z przepisów prawa.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2019).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies