Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Eksploatacja układu napęd zwrotnicowy - rozjazd. Definicja sił w układzie

Tytuł:
Eksploatacja układu napęd zwrotnicowy - rozjazd. Definicja sił w układzie
Autorzy:
Młyńczak, J.
Data publikacji:
2016
Słowa kluczowe:
napęd zwrotnicowy
rozjazd
pomiary
switch point mechanism
railroad switch
measurements
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Napęd zwrotnicowy jest bardzo ważnym elementem urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Ma on bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo przewożonych pasażerów i towarów. Współpraca napędu zwrotnicowego z rozjazdem jest najważniejszym elementem procesu sterowania ruchem kolejowym. Istotnym problemem jest diagnostyka układu napęd zwrotnicowy - rozjazd, natomiast nie spełnia ona europejskich standardów. Mimo rozwoju urządzeń diagnostycznych brakuje jasnych i precyzyjnych definicji sił w tym układzie a także wytycznych ich interpretacji. W artykule autor podjął próbę usystematyzowania zagadnień związanych z pomiarami sił wykonywanymi w układzie napęd zwrotnicowy - rozjazd. Szczególny uwagę poświęcono sile nastawczej.
The switch motor is a very important component among railway traffic control devices. It has an immediate influence on the safety of passengers and goods being transported. Its cooperation with the railway switch is the most important element of the traffic control process. Also, diagnostics of the railway switch and its cooperation with the railway switch is a very important process. Unfortunately, the diagnostic process and analyses of the condition of the switch motor and the railway switch system do not meet the standards they should meet. It might seem that the development of technology should cause an improvement in the diagnostic process and the analysis of the condition of the devices. Unfortunately, this is not the case. First of all, there are no precise definitions of forces occurring in the switch motor and the railway switch system. Secondly, there are no clear guidelines concerning the interpretation of measurement results.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies