Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwój wysokiej jakości relacji w ramach sieci biznesowej na przykładzie przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Tytuł:
Rozwój wysokiej jakości relacji w ramach sieci biznesowej na przykładzie przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce
Autorzy:
Szostek, D.
Data publikacji:
2017
Słowa kluczowe:
networking
networking biznesowy
wysokiej jakości relacje w biznesie
business networking
high-quality business relationships
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pierwszej części artykułu omówiono teoretyczne podstawy networkingu biznesowego. W drugiej (empirycznej) części publikacji autor opisał główne sposoby tworzenia i umacniania relacji biznesowych, stanowiących podstawowy budulec networkingu w biznesie. Opisano takie kwestie, jak: spotkania osobiste („twarzą w twarz”), wykorzystywanie kontaktu via e-mail oraz via telefon, rola rekomendacji i referencji, szybkość przechodzenia podczas spotkań do rozmów o interesach, rola rozmów na tematy prywatne/pozabiznesowe (small talk), wręczanie upominków oraz spotkania na gruncie prywatnym (pozabiznesowym). W drugiej części artykułu autor bazował na wynikach badania w formie częściowo standaryzowanych, indywidualnych wywiadów pogłębionych, zrealizowanych w 2016 roku wśród 16 menedżerów z 4 przedsiębiorstw z rynku B2B, zlokalizowanych w województwie kujawsko-pomorskim. Badanie przeprowadził zespół pracowników Katedry Marketingu i Handlu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
In the first part of the article the author discusses the theoretical basis of business networking. The second (empirical) part of the publication describes the main ways of creating and strengthening highquality business relationships, which are the basic building blocks of networking in business. Described issues such as personal meetings („face to face”), use of contact via e-mail and via telephone, the role of the recommendations and references, the best time to talk about business, the role of conversations on private topics (small talk), gift-giving and meetings in private. In the second part of the article, the author was based on the results of research in the form of semi structured, in-depth interviews, carried out in 2016 among 16 managers from 4 companies on the B2B market, located in Kujawsko-Pomorskie-region. The survey was conducted by the team of the Department of Marketing and Trade of the Faculty of Economics and Management at Nicolaus Copernicus University in Torun.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies