Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie X

Tytuł:
Analiza systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie X
Autorzy:
Szymańska, A.
Ogórek, M.
Budzik-Nowodzińska, I.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
przedsiębiorstwa produkcyjne
zysk
wymagania klienta
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem funkcjonowania przedsiębiorstw produkcyjnych jest osiąganie zysku. Na współczesnym konkurencyjnym rynku możliwe jest to jedynie poprzez spełnienie wymagań klientów, a więc produkowanie wyrobów w określonych właściwościach. Jakość wyrobu bezpośrednio wiąże się z jakością procesów logistycznych w przedsiębiorstwie produkcyjnym. W analizowanym przedsiębiorstwie półprodukty i surowce stanowią od 50 do 70 % wartości wyrobu finalnego. Dlatego też ich jakość i koszty mają bezpośredni wpływ na produkt końcowy, jego konkurencyjność oraz jakość względem wyrobów substytucyjnych.
The manufacturing companies ‘quality’ is referenced to the specific characteristics of the product. The measure of these parameters is determined by the level of quality, or its measure. Product quality is directly related to the quality of logistic processes in a manufacturing company. semi-finished products and raw materials accounted for 50 to 70% of the final product. Therefore, their quality and costs have a direct impact on the final product, its competitiveness and the quality of substitute products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies