Tytuł pozycji:
Zakres i poziom wybranych obszarów logistycznej obsługi klienta w procesach zarządzania przedsiębiorstwami transportowymi
Artykuł opracowany został w oparciu o wyniki badań własnych, przeprowadzonych na próbie 147 przedsiębiorstw zarobkowego transportu samochodowego ładunków na terenie województwa śląskiego. Uwzględniając rezultaty badań sondażowych dotyczących uwarunkowań zakresu logistycznej obsługi klienta w badanych przedsiębiorstwach oraz wyniki pomiaru mierników logistycznej obsługi klienta, konkretyzujących jej poziom wewnątrz badanych podmiotów, przeprowadzono pomiar zależności pomiędzy wybranymi zagadnieniami obu analiz. Spośród mierników logistycznej obsługi klienta, wybrano najistotniejszy w percepcji wytwórców usług transportowych badanych przedsiębiorstw, tj. miernik dostępności.
Article was developed on the basis of the results of the survey research, conducted on a sample of 147 commercial cargo motor transport enterprises located in the Silesian Voivodeship. Taking into account the results of research on the scope of logistics customer service in the investigated enterprises and performance measurement indicators of logistics customer service which express its level within the study subjects, there was investigated the correlation between the selected issues both analyzes. Among the measurement indicators of logistics customer service, it was selected the most important in the perception of surveyed transport companies, availability measurement indicator.
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę (zadania 2017).