Tytuł pozycji:
Zakres oraz kanały komunikowania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu w czeskich firmach branży chemicznej
Określono poziom oraz formę komunikacji w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadzonej przez czeskie chemiczne firmy produkcyjne. W sumie 11 spośród 85 firm korzysta równocześnie z 4 lub więcej platform komunikacji online. Z kolei 44 firmy z ogólnej liczby 85 (52%) nie używają, poza firmowymi stronami internetowymi, jakiejkolwiek innej platformy do komunikacji online.
The level and form of communication of socially responsible activities by Czech chemical production companies were determined. A total of 11 companies out of 85 even use 4 or more online communication platforms at the same time. Conversely, a total of 44 companies out of 85 (52%) do not use any other online communication platform (apart from corporate websites).
1. Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2022-2023).
2. Badania były wspierane grantem uzyskanym z Funduszu Współpracy Dwustronnej w ramach funduszy EOG i Funduszy norweskich 2014-2021 (EHP-BFNU-OVNKM-3-134-01-2020).
3. This study was supported by a grant from the Fund for Bilateral Relations within the framework of the EEA and Norway Grants (EHP-BFNU-OVNKM-3-134-01-2020).