Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Progress specialist IT knowledge among students based on learning blended learning

Tytuł:
Progress specialist IT knowledge among students based on learning blended learning
Autorzy:
Rajs, R.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
blended learning
Moodle
e-course
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The article includes the analysis of the course whose aim is to present the potentialities of the system of virtual education Moodle[1], which is the basis for constructing e-Student platform owned by State Higher Vocational School in Krosno. The article presents the use of e-learning in the course ‘Computer science in tourism’ conducted at the Department of Tourism and Recreation in State Higher Vocational School in Krosno. The analysis of test practical task and final axam results computer science in tourism for the students of Tourism and recreation, which involved work in Voyager Travel, Hotel, Euroticket On-Line has clearly shown a strong correlation between the acquired computer science knowledge (good and very good grades) and the results of the final semester exam in Computer Science in Tourism e-course. The article describes the observations and conclusions drawn from the computer science courses run with a portal system based on the Moodle platform in the State Higher Vocational School Institute of Technology.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies