Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of trial exams results for comparison of changes over 2005 and 2006

Tytuł:
The use of trial exams results for comparison of changes over 2005 and 2006
Autorzy:
Stańdo, J.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
dydaktyka matematyczna
nauczanie matematyki
nowa podstawa programowa
math didactics
teaching mathematics
new core curriculum
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A few years ago preparing and coneching cased to be the responsibility of individual schools. The range of knowledge and skills written in the “Basis Program” and ”Standards” have not changed since then. For obvious reasons exam papers are different every year. Hence, there is no way of obtaining answers for the changes that have been happening over a period of time. International PISA research showed that in Poland there was a major increase in knowledge and skills of fifteen year olds between 2000 and 2003 [5]. I have been conducting trial exams for six years in Łódź. For the first few years The College of Computer Science was the organizer, currently it is Academy of Humanities and Economics in Łódź [3,4]. Every year more than 2000 students attend these trial exams. The 2005 and 2006 exam papers were redone with some small changes. In the work I am going to analyse the results of these tests and apply to changes over 2005 and 2006.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies