Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie metod macierzowo-symulacyjnych do badań dynamiki lotniczego silnika tłokowego

Tytuł:
Zastosowanie metod macierzowo-symulacyjnych do badań dynamiki lotniczego silnika tłokowego
Autorzy:
Jeż, M.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
general aviation
reciprocating engine
vibrations
silnik tłokowy
lotnictwo ogólne
drgania
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W lotnictwie ogólnego przeznaczenia (ang. General Aviation) silniki tłokowe mają co najmniej pół-wiekową perspektywę stosowania – dawniej w gwiazdowym, a obecnie w przeciwległym układzie cylindrów. Wynika to z takich cech jak duży gradient obrotów oraz z opanowanej technologii. Wszelako, charakterystyczna dla silników tłokowych sekwencyjność przemian cyklu termodynamicznego oraz zamiana ruchu posuwisto-zwrotnego na ruch obrotowy są źródłem znacznych wymuszeń dynamicznych zarówno podłoża jak i odbiornika momentu napędowego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies