Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Influence of e-commerce on the furniture market in Poland: analysis of sales changes and consumer preferences

Tytuł:
Influence of e-commerce on the furniture market in Poland: analysis of sales changes and consumer preferences
Autorzy:
Białachowska, Roksana
Niedbała, Mateusz
Data publikacji:
2023
Słowa kluczowe:
e-commerce
furniture market
consumer preferences
E-commerce
rynek meblowy
trendy
preferencje konsumentów
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
The Influence of e-commerce on the Furniture Market in Poland: Analysis of Sales Changes and Consumer Preferences. The aim of this study was to analyze sales data from online and traditional furniture stores, as well as conduct interviews with customers who have purchased furniture online. Additionally, the article will discuss topics such as the advantages and disadvantages of buying furniture online, market trends in Poland, and marketing strategies used by both online and offline stores to attract consumers. In today's world, it is very important to understand the factors that influence a consumer's willingness to purchase furniture. The situation in the furniture industry in the Polish market is dynamic. To this end, a survey was conducted among 511 respondents in the Silesian Voivodeship. The research results can be useful for furniture industry entrepreneurs who want to develop their business online, as well as for customers planning to purchase furniture online.
Celem tego badania było przeanalizowanie danych sprzedażowych mebli online i tradycyjnych sklepów meblowych oraz wywiady z klientami, którzy dokonali zakupów mebli przez Internet. Ponadto w artykule zostały poruszone takie tematy, jak: zalety i wady zakupów mebli internetowych, trendy rynkowe w Polsce, strategie marketingowe stosowane przez sklepy online i offline, które mają na celu przyciągnięcie konsumentów. W obecnych czasach bardzo ważne jest by zrozumieć jakie czynniki wpływają na chęć nabycia mebli przez konsumenta. W tym celu przeprowadzono ankietę wśród 511 respondentów. Praca posiada charakter badawczy i analityczny, a wyniki badań mogą być przydatne dla przedsiębiorców meblowych, którzy chcą rozwijać swoją działalność w Internecie, jak również dla klientów, którzy planują zakup mebli online.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2024).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies