Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zintegrowane zarządzanie usługami turystycznymi : implikacje dla funkcjonowania i rozwoju sektora usług turystycznych w Gminie Miasta Radomia

Tytuł:
Zintegrowane zarządzanie usługami turystycznymi : implikacje dla funkcjonowania i rozwoju sektora usług turystycznych w Gminie Miasta Radomia
Autorzy:
Grad, B.
Sawicki, B.
Ferensztajn-Galardos, E.
Krajewska, R.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
usługi turystyczne
zarządzanie usługami turystycznymi
rynek usług turystycznych
travel services
management of tourist services
market tourism services
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wyzwaniem dla funkcjonowania i rozwoju współczesnych rynków turystycznych jest implementowanie zasad zarządzania zintegrowanego w sferę usług turystycznych. W tym podejściu do sektora usług turystycznych istotną rolę odgrywają działania związane z tworzeniem koncepcji zintegrowanego produktu turystycznego. Zintegrowany produkt turystyczny to kompleksowa oferta turystyczna danego obszaru np.: regionu, miasta itp., w tworzeniu której uczestniczą podmioty gospodarki turystycznej, instytucje społeczne i instytucje publiczne. Celem rozważań jest przedstawienie, zagadnień związanych z kształtowaniem zintegrowanego zarządzania usługami turystycznymi, w tym w szczególności tworzenia koncepcji zintegrowanego produktu turystycznego. Rozważania teoretyczne poparto prezentacją wyników badań ankietowych, które przeprowadzono w 2013 roku na wybranej losowo grupie mieszkańców Radomia i okolic. Badania te dotyczyły oceny postrzegania sektora usług turystycznych jako szansy dla kreowania przedsiębiorczości i rozwoju Radomia, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii zarządzania usługami turystycznymi. Stanowią one etap wspólnych działań władz Radomia i Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu zmierzających do opracowania koncepcji zintegrowanego produktu turystycznego Radomia.
The challenge for the functioning and development of modern tourism markets is to implement an integrated management principles in the sphere of tourism . In this approach to the sector of tourism services play a significant role activities related to the creation of the concept of integrated tourism product. The integrated tourist product is a comprehensive tourist offer of the region such as : region, city , etc., which are involved in the creation of entities tourist economy , social institutions and public institutions. The aim is to present considerations, issues related to the evolution of the integrated management of tourist services, including in particular the creation of the concept of integrated tourism product. Theoretical considerations supported the presentation of the results of surveys that were conducted in 2013 on a randomly selected group of residents of Radom and surrounding areas. These studies focused on the assessment of perception of the sector of tourism as an opportunity for creating entrepreneurship and the development of Radom , with particular emphasis on the management of tourist services . They are the stage of joint efforts of the authorities and Radom University of Technology and Humanities in Radom towards the development of the concept of integrated tourism product Radom.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies