Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola klienta w systemie innowacji przedsiębiorstwa turystycznego

Tytuł:
Rola klienta w systemie innowacji przedsiębiorstwa turystycznego
Autorzy:
Januszewska, M.
Jaremen, D. E.
Nawrocka, E.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
klienci
przedsiębiorstwo turystyczne
system innowacji
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu było określenie roli klienta w systemie innowacji przedsiębiorstwa turystycznego. Realizację problemu badawczego poprzedzono skonstruowaniem modelu tego systemu i zidentyfikowaniem funkcji pełnionych przez jego uczestników, wśród których kluczową pozycję zajmuje klient, ze względu na wielość pełnionych przez niego ról.
The purpose of the article was to identify the client’s role in the innovation system of a tourist enterprise. The research problem realization was preceded by constructing of this system model and identifying the functions performed by its participants, among which the key position is taken by a client regarding the multitude of roles he/she plays.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies