Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dobry PR wodociągów

Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce..., czyli jakieś 15-20 lat temu w Polsce, dziennikarz był dziennikarzem, rzecznik rzecznikiem, PR-owiec PR-owcem, polityk politykiem, a czytelnik czytelnikiem. Dziś wszystko sie pomieszało. Dziennikarze stali się politykami, rzecznicy PR-owcami, a czytelnicy dziennikarzami. Jak więc zrobić dobry PR wodociągów w dobie postprawdy i fake newsów, w dodatku w warunkach pandemii? Nie mam na to jednej recepty, za to kilka rad praktycznych.
Opracowanie rekordu ze środków MEiN, umowa nr SONP/SP/546092/2022 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2022-2023).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies