Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Measurement of business performance in relation to competitors

Tytuł:
Measurement of business performance in relation to competitors
Autorzy:
Rylková, Ž.
Data publikacji:
2015
Słowa kluczowe:
business
performance
competition
measurement
indicators
development
biznes
wydajność
konkurencja
pomiary
wskaźniki
rozwój
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Business performance in the general form can be descripted as the essence of existence of the whole enterprise. Business performance is closely linked with the choice of indica-tors. Indicators should involve quantitative and qualitative measures in a company. Each organization should monitor and analyze the indicators to understand its performance and identify opportunities for improvement and development. Some indicators can be used to compare with competitors or market requirements. The aim of this paper is to analyze the performance measurement and management of companies based on primary research and highlight the indicators measuring performance in relation to the competition.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies