Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Innowacje w marketingu usług transportowych

Tytuł:
Innowacje w marketingu usług transportowych
Autorzy:
Mindur, L.
Rosa, G.
Data publikacji:
2014
Słowa kluczowe:
innowacje
marketing
usługi transportowe
klient
relacje partnerskie
aspekt społeczny
innovation
transport services
customer
partnerships
social aspect
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu omówione zostały klasyczne działania i narzędzia marketingu usług transportowych i innowacje w nich wprowadzane oraz problematyka innowacji w odniesieniu do nowych działań marketingu usług transportowych. Innowacje w marketingu usług transportowych ukierunkowane są na współtworzenie wartości z klientem poprzez kształtowanie relacji partnerskich oraz wykorzystanie nowych możliwości technologicznych, uwzględniających również aspekt społeczny.
The article discusses the classical actions and marketing tools in transport services and innovations which are in them entered. Innovations in marketing of transport services are focused on co-creating value with customers through the development of partnerships and the usage of new technologies, which take into account also the social aspect of this subject.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies