Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyzwania w zarządzaniu cenami

Tytuł:
Wyzwania w zarządzaniu cenami
Autorzy:
Kraus, M.
Mastalerz, R.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
ceny
zarządzanie
konkurencja
prices
management
competition
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł stanowi kontynuację publikacji, która ukazała się w poprzednim wydaniu czasopisma („Stal Metale & Nowe Technologie", nr 5/6, str. 128). Poniższy tekst przybliża aspekty dwóch ostatnich etapów procesu zarządzania cenami: podejmowanie decyzji cenowych oraz wdrożenie cen.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies