Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach branży medialnej : wpływ odbiorców treści medialnych na kształtowanie kapitału intelektualnego

Tytuł:
Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach branży medialnej : wpływ odbiorców treści medialnych na kształtowanie kapitału intelektualnego
Autorzy:
Szczepańska, M.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
kapitał intelektualny
wartościowanie
zarządzanie
media
odbiorcy treści
zasoby niematerialne
przedsiębiorstwo
intellectual capital
valuation
management
audience
intangible assets
company
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article addresses the topic of the role of media audience in creating intellectual Capital (IC) in media companies. Firstly, a selected model of IC (that is Skandia Navigator) is discussed. Then key areas of IC in media are presented, basing on the characteristics of media companies. Among then special attention is paid to the role of media audience in creating the value of all the areas. The paper should be recognized as an introduction to the topic of IC evaluation and management in media sector.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2021).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies