Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Building an image of a higher education institution as au instrument of mega marketing

Tytuł:
Building an image of a higher education institution as au instrument of mega marketing
Autorzy:
Białoń, L.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
image of higher education school
marketing tools
contemporary education market
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Image of a higher education institution; its essence and definition are explained in this article. The mission and the soals of a lusher education institution are defined. The key external and internal stakeholders of a higher education institution are presented. Social responsibility of an educational institution is discussed. Marketing tools articulating the image of a higher education institution and their implementation are listed and analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies