Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Customer’s needs as a factor in forming the image of architectural objects

Tytuł:
Customer’s needs as a factor in forming the image of architectural objects
Autorzy:
Belousko, A.
Data publikacji:
2018
Słowa kluczowe:
architecture
customer
order
existential needs
typology
construction
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
For the first time, the article puts forward the hypothesis about the influence of the existential needs of customers on the formation of the architectural image of buildings. A methodology to analyze customers’ needs, their types and their relation to the development of buildings and structures typology has been developed. On the basis of the analysis carried out, types of customers’ existential needs and their development in the time period from 1500 BC to the present day have been identified. Purpose: to create the notion of the way customer’s subjective ideas influence the architectural image.
Opracowanie rekordu w ramach umowy 509/P-DUN/2018 ze środków MNiSW przeznaczonych na działalność upowszechniającą naukę (2018).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies