Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Automation in purchasing processes and customer reflection

Tytuł:
Automation in purchasing processes and customer reflection
Autorzy:
Czyrka, Krzysztof
Frąś, Józef
Data publikacji:
2019
Słowa kluczowe:
innovations
customer service
management
automation
innowacje
obsługa klienta
zarządzanie
automatyzacja
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Automation of the sales process, cyber-shopping – these are the key sales trends of the modern market. The broadly understood notion of digitization has fundamentally changed the purchasing process. This is confirmed by investments in this area of such companies as Shell, Circle-K, Johnson & Johnson, British Airways, McDonald and others. Full automation of the purchasing process allows the company to reduce costs and better manage employee time. The purpose of the article is to present selected innovative solutions in the field of sales process automation and analyze the expressed opinions of customers in Poznań on the use of modern sales process solutions.
Opracowanie rekordu ze środków MNiSW, umowa Nr 461252 w ramach programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" - moduł: Popularyzacja nauki i promocja sportu (2020).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies